Milovníci fantasy světa Thedas, vaše trpělivost bude konečně odměněna! Dragon Age Dreadwolf se blíží a podle vývojářů z BioWare to bude stát za to.
Dragon Age: Dreadwolf se rýsuje jako jedno z největších herních vydání roku. S velkými očekáváními a dlouhou historií vývoje má hra všechny předpoklady stát se dalším velkým hitem od BioWare. Jak se blíží Summer Game Fest, fanoušci netrpělivě čekají na další informace a konečně se dočkají návratu do magického světa Thedasu. Připravte se na epické dobrodružství, které nás čeká již brzy!
Dragon Age Dreadwolf je už za rohem!
Jeff Grubb, známý herní insider, nedávno potvrdil, že vývojáři věří v uvedení hry na trh ještě letos. V posledním díle svého videoseriálu Game Mess prozradil, že hra je téměř dokončena a tým je nadšený z výsledku.
Grubb naznačil, že Dragon Age: Dreadwolf by mohl být představen na letošním Summer Game Festu.
„Pokud BioWare uspořádá vlastní akci, pravděpodobně to bude v rámci Summer Game Festu. Všichni jsou opravdu spokojeni s tím, jak hra dopadla, a vypadá to, že letos se dočkáme jejího vydání,“ řekl.
Vývoj plný zvratů
Dragon Age: Dreadwolf má za sebou spletitou cestu. Původně pod kódovým označením Joplin a vedením kreativního ředitele Mikea Laidlawa, měla hra být menší, příběhově zaměřenou zkušeností v regionu Tevinter. Projekt však byl zrušen, protože postrádal prvky živé služby, které EA chtělo. Laidlaw následně opustil BioWare.
Nový projekt pod vedením Matthewa Goldmana měl již prvky živé služby, ale díky úspěchu Star Wars Jedi: Fallen Order, který prokázal, že hry pro jednoho hráče jsou stále komerčně životaschopné, byly tyto prvky zrušeny a hra se vrátila k čistě singleplayerovému zážitku.
V červnu 2022 BioWare oficiálně potvrdilo název Dragon Age: Dreadwolf a v říjnu téhož roku dosáhla hra milníku Alpha, což znamená, že je hratelná od začátku do konce. BioWare mělo dva roky na to, aby hru vypilovalo do dokonalosti.
Co nás čeká v Thedasu?
O hře se toho zatím moc neví, ale několik klíčových zvěstí již koluje. Jedna z nich naznačuje, že přímé ovládání členů party, které je pro sérii typické, by mohlo být vyměněno za rozkazy vydávané prostřednictvím kolečka, podobně jako v Mass Effectu. Tato změna by mohla přinést nový strategický prvek do bitevního systému, který by hráčům umožnil ještě větší kontrolu nad průběhem soubojů.
BioWare také prozradilo, že Dragon Age: Dreadwolf umožní hráčům prozkoumat mnohem více oblastí Thedasu než v kterémkoli předchozím díle. Mezi potvrzené lokality patří Anderfels, Antiva, Rivain a další. Tento rozšířený svět slibuje nabídnout hráčům nespočet nových dobrodružství, postav a příběhů, které čekají na objevení.
Technologická stránka
Dragon Age: Dreadwolf bude opět poháněn enginem Frostbite, který slibuje nádhernou grafiku a plynulé herní zážitky. Hra bude dostupná pro PC, PlayStation 5 a Xbox řady S|X, což znamená, že si ji budou moci užít hráči na všech hlavních platformách.
První gameplay
Bioware na svém Facebooku dnes oznámil že první gameplay bude 11. června, což je již prakticky za rohem! Rovněž to vypadá, že z původního názvu Dragon Age Dreadwolf se název změnil na Dragon Age Veilguard. Po šesti letech čekání je tohle opravdu důvod k radosti!